Сообщения

Презентації учнів

ПРЕЗЕНТАЦІЇ УЧНІВ ДО УРОКІВ 1 - 4 Презентації АДАПТОГЕНИ Адаптогенні рослини Здоров"я нації

Урок 8. Особливості регенерації організму людини

Изображение
Урок 8. Особливості регенерації організму людини Питання 1. Регенерація. (перейдіть за посиланням) РЕГЕНЕРАЦІЯ Питання 2. Види регенерації  ВИДИ РЕГЕНЕРАЦІЇ Домашнє завдання: Параграф 54. Заповнити таблицю на стр. 214.

Урок 7. Репродукція

Урок 7. Репродукція  як механізм забезпечення безперервності існування видів Питання 1. Розмноження (перегляд відео) Питання 2. Нестатеве розмноження (перегляд відео) Нестатеве розмноження Питання 3. Статеве розмноження (перегляд відео) Статеве розмноження Домашнє завдання.   Параграф 53. Заповнити таблицю на стр. 210.

Урок 6. Хвороби спадкового походження

УРОК 6.  ХВОРОБИ СПАДКОВОГО ПОХОДЖЕННЯ ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Спадкові захворювання https://www.slideshare.net/yuriy76/1-15513579   2. Основні групи та особливості спадкових захворювань http://paralleli.if.ua/1444-spadkovi-zakhvoryuvannya-lyudini-prichini-diagnostika-analizi-dnk-i-profilaktichni-zakhodi.html 3. Профілактика спадкових хвороб людини Користуючись підручником параграфом 52 стр 205, складіть  схему "Профілактика спадкових патологій". Домашнє завдання  Параграф 52. Рубрика "Діяльність" стр. 205-206. Вправа 1 - 3

Урок 5. Сучасні завдання медичної генетики

Изображение
УРОК 5. СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ  МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1 Завдання медичної генетики https://vseosvita.ua/library/prezentacia-medicna-genetika-do-uroku-biologii-ta-ekologii-v-10-klasi-127928.html 2 Медико-генетичне консультування https://svitppt.com.ua/medicina/medikogenetichne-konsultuvannya.html 3 Генотерапія   4   Розв"язання вправ з медичної генетики https://pidruchniki.com/69173/meditsina/genealogichniy_metod ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Параграф 51. Рубрика "Діяльність" Вправа 1 - 3. стр. 202

Урок 4. Закономірності розподілу алелів у популяції

Изображение
ТЕМА : ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗПОДІЛУ АЛЕЛІВ У ПОПУЛЯЦІЇ (за підручником І.В. Соболь) 1Питання. Знайомтеся Луїджі Лука Каваллі-Сфорца - найвідоміший вчений у світі сучасної популяційної генетики https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%B8-%D0%A1%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B0,_%D0%9B%D1%83%D0%B8%D0%B4%D0%B6%D0%B8_%D0%9B%D1%83%D0%BA%D0%B0 2 Питання. Генетика популяцій Перегляньте відеоурок. Занотуйте для себе інформацію. 3 Питання. Закон генетичної рівноваги. Перегляньте відео, занотуйте для себе інформацію. 4 Питання. Закон гомологічних рядів.   5.  Узагальнення. Дослідження генетики популяцій є актуальними й затребуваними у багатьох галузях діяльності людини. Закон Харді-Вайнберга  дає змогу визначити генетичну структуру популяції та тенденції зміни генотипів особин у популяціях  під дією умов середовища.  Виконайте  завдання "Діяльність" на стр. 198. Вам в допомогу відеоурок "Розв"яз...

Урок 3. Особливості генофонду людських спільнот

ТЕМА:   ОСОБЛИВОСТІ ГЕНОФОНДУ ЛЮДСЬКИХ СПІЛЬНОТ (за підручником І.В.Соболь) 1. Популяція людини. Занотуйте для себе потрібну інформацію .  Перегляньте   презентацію "Биологические закономерности в человеческих популяциях"  за посиланням https://infourok.ru/prezentaciya-k-uroku-biologii-v-klasse-populyacii-cheloveka-679738.html 2. Генофонд людських популяцій. Занотуйте  потрібну для себе інформацію.  Перегляньте презентацію  "Особливості генофонду людських спільнот" за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-genofondu-lyudskih-spilnot-118327.html 3. Виконайте на стр. 194 завдання "Діяльність"(самостійна робота з таблицею) у зошиті.  4. Узагальнення: Популяція людини вирізняється соціальними особливостями, що позначаються на їхній морфофізіологічній, екологічній та генетичній характеристиках. Основними особливостями людських популяцій є зростання генетичної різнорідності внаслідок накопичення в резерві спадк...

Урок 2. Генетичний моніторинг у людських спільнотах (за підручником В.І.Соболь)

ТЕМА 2 : ГЕНЕТИЧНИЙ МОНІТОРИНГ У ЛЮДСЬКИХ СПІЛЬНОТАХ 1 Питання. М ета та напрями генетичного моніторингу.  Ознайомтеся з презентацією  "Генетичний моніторинг у людських спільнотах" https://naurok.com.ua/prezentaciya-genetichniy-monitoring-u-lyudskih-spilnotah-106461.html 2 Питання. Скринінг в медицині. Перегляньте презентацію "Види скринінгу"  https://ppt-online.org/494164 3 Питання. Молекулярно-генетична діагностика. Прочитайте статтю " Молекулярная диагностика генетических заболеваний: особенности и методы исследования" https://www.kp.ru/guide/molekuljarnaja-diagnostika.html 4. Узагальнення. Складіть тезисний конспект. 5. Домашнє завдання.  Параграф 48. Скористайтесь матеріалом за посиланням. Додайте інформацію до запропонованої теми.  (Кращі роботи будуть розміщені у блозі) https://phc.org.ua/news/cgz-ukraini-stvoriv-onlayn-skrining-dlya-perevirki-na-tuberkuloz

Урок 1. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів (за підручником Біологія 10 клас. І.В.Соболь))

Изображение
Урок 1: Захист геному людини  від шкідливих мутагенних впливів 1.Ознайомтеся з презентацією "Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів" на платформі "На Урок" https://naurok.com.ua/prezentaciya-biologichni-antimutaciyni-mehanizmi-zahist-genomu-lyudini-vid-shkidlivih-mutagennih-vpliviv-94820.html 2. Перегляньте відео "Харчові добавки" Як розібратися в харчових добавках? Шкідливість харчових добавок 3. Ознайомтеся з презентацією "Харчові добавки" https://www.slideshare.net/irinagolubovska/ss-45084085 4. Узагальнення. Ознайомтеся з висновками на стр. 186 підручника 5. Домашнє завдання.   Параграф 47. Виконати завдання "Ставлення" на стр. 187. Ваші наробки будуть відображені у блозі.
Приветствую Вас!!! Добрый день, ребята!!! Начинаем работать с вами по биологии!!!    СДАЧА В ЧЕТВЕРГ до 15:00  ПОЖАЛУЙСТА. 1. Отправляйте весь материал в одном письме; 2. Подписывайте работы; 3. Делайте фото или скриншоты только результатов тестов, а не весь тест; 4. Я рассматриваю ваши работы на почте; 5. Почту просматриваю с 18:00 до 24:00, в отдельном журнале нахожу вашу ФИО отмечаю себе ваши оценки. Отвечаю на все ваши работы; 6. Внимательно читайте, что нужно сдавать, указывать каждому, что нужно сдать, нет просто возможности; 7. Не создавайте архив, у меня занимает время на его распаковку. 8. Работы, которые приходят после указанного времени, засчитываться не будут. 9. Оценки, которые вы получаете, вы будете подтверждать после карантина в виде проверочной работы, куда войдут задания, которые я вам сейчас предлагаю. СПАСИБО ЗА РАБОТУ!!!! БУДЬТЕ ЗДОРОВЫ!!!